wohoo

Ibland hatar jag datorer... Hade skrivit en massa så bara försvann allting. Skit också.

Hela dagen idag har jag pluggat retorik, har prov imorgon och känner att jag nog kan det mesta, så hoppas på någonting bra.

Jag ska hem till min kära pojkvän lite senare, kul för mig som bor så dåligt till att jag får vänta i en och en halv timme på nästa buss, blä säger jag bara. Får väll hitta på någonting som sysselsätter mig tills dess..

Denna vecka bjuder på en massa skojigheter, på onsdag blir det utgång och Jasmins 18års dag ska firas, fredag blir det firande med tjejerna och på lördag Jasmins 18års fest, ska även försöka klämma in marykay klass, vilket för övrigt ni är dåliga på att hjälpa mig med. Dumma er, hur svårt kan det vara? Buhu...

Hittade lite roliga bilder, så här har ni


Jag försöker spela fifa mot min 8:åriga kusin Victor, som vinner över mig. På bild också Markus och Sasha.



Jag & Lillebror fjantar oss <3


Jag, Markus & Mamma på julafton <3


Kommentarer
Postat av: Nadia;

självklart, vi ska bli sveriges starkaste kvinnor, haha! :D

2010-01-24 @ 19:11:28
URL: http://lejlush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0