Torsdag

Hejsan Hoppsan!

Gårdagen var fylld av en massa händelser. Det var trevligt, men tycker synd om födelsedagsbarnet, hoppas din dag var bra ändå!

Kul att se hur allting såg ut, har ju inte varit ute på evigheter och fick se både VIP och kalas igår, de var jättefint faktiskt. Det blev skratt och dans och idag känns det i fötterna, usch vad ont jag hade. Nästa gång ska jag ha låga skor, bannemig!

Jag och baby kom hem halv två igår och vi kom i säng typ en timme senare. På grund av detta sket jag i Brolunds lektion imorse, kände at tjag inte orkade höra hans nasala jobbiga röst, usch!

Idag sov jag länge, tog en stund på stan och hittade en söt kjol jag kan ha både imorgon och lördag, men med olika toppar så det blir nog bra.

Nu väntar städning och en varm dusch efter det. Ska också läsa lite i min bok, som btw kom i förrgår, high on arrival heter den. Den verkar vara dunderbra!

So long!

Kommentarer
Postat av: Nadia

Tack gumman! Puss på dig <3

2010-01-29 @ 12:20:42
URL: http://lejlush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0