Tjurig Madeleine

Usch, jag ogillar starkt fjäskare!
Idag t.ex. höll jag på att dö på min samhällslektion, jag förstår inte hur man pallar? Det låter bara patetiskt. Dessutom när man har en lärare som är dum i huvudet och går på fjäsket också, man blir mörkrädd.
Nej, men på riktigt jag förstår inte hur man orkar vara så extrem? Det är skilland på att vara trevlig och prata med sin lärare än att sitta och verkligen slicka röv. Jag tål verkligen inte sådant, "hej jag är duktig, se på mig, se vad jag kan, hallå, kolla då!!!" Usch, blä!!!

Dessutom så ogillar jag någonting annat starkt också, men det säger jag inte, men om jag säger "hahahaa" kanske vissa förstår hur jag menar, fett jobbigt och jag vill fortfarande bränna upp alla.

Tjurig, jag? Vadå? Nähä!
... Kanske lite rå...


Haha, känner mig lite såhär idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0