Söndag = plugg

Godmorgon!

Just nu sitter jag i köket med en hallon smoothie och boken "Praktisk retorik" och ska skriva en recension. Jag förstår inte riktigt hur jag ska skriva eftersom att denna bok är inte en skönlitterär roman utan är en populärvetenskaplig bok. Jag har aldrig skrivit en recension på en sådan bok innan och är lite lost. Men jag får väll antagligen skriva lite om de tipsen han tipsar om och mina egna åsikter. Tur att den inte ska vara så lång, en sida och dessutom ska radavståndet vara 1,5 så det borde gå ihop sig.

Ska också försöka börja på min analys av sam uppsatsen, skriva klart min resumé av viktväktarna och läsa lite i min svenska bok "Norrtulls ligan" som är en modern klassiker från 1920, jag har läst 1 kapitel, skittråkig. Men, men...

Roligt blogginlägg va? inte så skoj att sitta och läsa om mina studier, men det fick ni ändå.


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0