Rutiner igen

I know, rätt dålig uppdatering på senare dagar. Men, vad har jag egentligen att skriva som är av intresse?
Skolan har börjat, yaaay, eller inte. Usch, är redan trött. Men nytt år, nya tag. Inte lika mycket skolk som förra terminen, det var förfärligt (Bara för det lät värre).

På fredag börjar jag, Safi & Johanna med 2: a dieten, GI. Idag skrev jag en mini uppsats på 3 sidor om GI och det känns som om vi har ett bra underlag för att komma igång bättre än viktväktarna. Jag är positiv! Mer kan ni läsa här.

Nu sitter jag i vardagsrummet och kollar på sytycd, medan min käre man sitter i mitt rum och glor på fotboll. Haha, rätt roligt! Jag älskar iallafall honom mest av allt!

Imorgon är det 1 lektiion, eller en halv, en halvtimme. Onödigt. Jag ska göra en ppt sedan om Skotland och sedan hem igen. Ska städa och plugga lite.

Ciaaaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0