Om nyår

Hej.
Nytt år nu 2010. De första dagarna av detta året har varit rätt lugna.

Nyår var jättemysig. Åkte hem till Adi mitt på dagen, tog det lugnt, åt och fixade oss. Vod nio tiden bar det av till Vaksala skolan och den bosniska festen. Där fanns en massa folk. Det var jättemysigt, vi hade massa mat, det var musik och glada människor. Efter ett tag blev det dans och stämmningen var på topp!
Vid tolv befann vi oss vid slottsbacken och kollade på fyrverkerier, kul. Älskar att se raketer, tihi. Efteråt bar det tillbaka till bosniska festen där det blev dans, prat och skratt. Kvällen avslutades med en promenad hem i det kalla vintervädret. Urmysig kväll helt enkelt. Inget drama, inga problem och ingen fylla. Väldigt najs!

 

Jag och bebis <3



Världens bästa svärföräldrar <3

Adi, jag & Dzejla!



Haha, koncentrerar mig på dansen :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0