MARYKAY :D

Tjenixen :)

Nu är det såhär att jag har fått en utmaning av min mentor i Mary kay och jag måste ha klasser för minst 7 st i januari, alltså nästa vecka. Så nu mina kära goda läsare får ni hjälpa mig med detta. Du som vill, samla ihop några tjejer, 4-5 stycken så kommer jag hem till dig och visar hudvårdprodukter osv, du som fixar klassen får ett läppglans gratis! Snälla, hjälp mig med detta så jag kan klara av denna utmaning.
Klassen är helt gratis och du får en skön upplevelse. Fråga din mamma, dina systrar och be dem kolla med kompisar, arbetkollegor osv. Det vore jättekul!

Hör av er till mig på mailen, [email protected] Eller ring/sms, 073-5789221

Ha det superbra!!!



Ett alla hjärtans dag set, hur mysigt som helst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0