Måndag

Godmorgon eller förmiddag eller vad det nu är.
Jag sitter just nu i biblioteket och gör ingenting har typ kollat igenom 100 bloggar och nu börjar det ta slut med roligheter. Jag har håltimme. Hade svenska provet 1: a timmen, men ingen filosofi och hade därför hål från typ 09-10 - 12.15 vilket inte alls känns så ultimat. Så sitter här och väntar på att Safis lektion ska sluta så jag får lite matsällskap.

Efter skolan idag ska jag hem till Safsi en stund, ska hjälpa henne lite med en uppsats, det blir roligt. Senare ikväll ska jag sova hos Adi. Skönt, har nämligen en lång och skön sovmorgon imorgon, till ett, välbehövlig kan jag lova!

Hur som helst så ska jag väll försöka hitta någonting vettigt att göra, tänk om jag bodde närmare. Fan va skönt att åka hem på dessa olidliga håltimmar. Usch, vad jag hatar dem. Det finns verkligen ingenting att göra, B L Ä !!!

Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0