jag lever

Förlåt för en kass uppdatering men ha en massa förklaringar...
Internet har varit fuckat och fortfarande är det, men nu funkar det tydligen, hoppas de håller en stund.
Har dessutom haft sjukt mycket i skolan och det tar aldrig slut.
Idag har jag suttit från halv fyra till nu, nästan tio med uppsatsen och middagspaus på 30 min. Jag hade int ens mycket kvar, men det är allt små-pill som tar lång tid. Men nu är den iallafall klar, skönt!

Igår var jag och bebis på Avatar 3D, den va skitbra och jag rekomenderar den verkligen! Det är en av de bästa filmerna jag någonsin har sett om jag ska vara ärlig.

Jösses, jag är helt slut i kroppen! Har sovit ca 3 timmar inatt och ska försöka lägga mig tidigt ikväll. Men först sytycd, det är utslagning ikväll.

Imorgon har jag bara en lektion, efter det ska jag åka hem och plugga svenska, städa och laga mat för att sedan åka hem till världens bästa pojkvän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0