Hejsan

Ohoj!
Har varit upptagen de senaste dagarna. Inte så viktigt upptagen, men har gjort annat.

Igår firade jag och älskling 8 månader så vi gick på bio, Sherlock Holmes. Den va skitbra och tycker alla ska se den. Sherlock är skitbra, har läst några av novellerna och han är dunder. Så filmen var väldigt bra! Sedan kom vi hem och det var jättemysigt.
Idag tog vi en runda på stan, jag köpte 2 tröjor. En rosa och en vit-blå. För 250:- det var billigt och bra. Vi tog också en fika, mysigt. Kom hem och har ätit gott med mamma och pappa. Just nu är pojken inne hos lillebror och spelar fifa. Jag sitter i soffan med föräldrar och kollar på Robinson, inte så bra. Men halv tio är det en dunder film, A beautiful mind. Den borde också alla se, riktigt bra!

Hare gött! Imorgon ska jag försöka plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0