Go kväll

Sitter just nu och kollar på Departed på 3:an och små äter. Jag undrar hur mycket jag har gått upp under dessa veckor. Det lär vara ett par kilo.. Hm, men snart börjar nya dieten så då blir det andra bullar. I över morgon ska jag, Safi och Johanna ha projektarbets dag och fixa med det mesta. Kul.

Imorogn är en spännande dag. Ska möta upp Johanna på stan, vi ska gå och kolla på lite kläder, mysigt. Senare ska jag på kick-off på Marykay. Efter det hem till Adi och sova där. Det blir roligt. Hoppas man kan hitta någonting som finns kvar på rean, kanske inte. Den har ju hållt på över en vecka. Men man kan alltid hoppas, ellerhur?

Ska fortsätta med filmen nu, Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0