Gamla vanor, men nya tag

Ibland kommer det gammla upp, utan förvarning och då bubblar det över.
Men det räcker med att man försöker, för att inte försöka är mer misslyckande än om man verkligen försöker. Jag kom iallafall till busshållsplatsen.
Det gäller att ta nya tag och inte fastna i det som har hänt, då ramlar man lätt in i dåliga cirklar. Det är ingenting som jag vill. Nästa gång klarar jag det, för att då är det annorlunda. Nästa gång kommer det bli lättare!
 
För att glömma bort det gamla och jobbiga ska man göra någonting man tycker om och någonting som ka få en på andra tankar. Det ska jag göra. Jag åker till Gränby snart, till min prins och hans sköna säng.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!


I am lucky to have you in my life <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0