Gamla minnen :)

Här ligger jag och fryser. Det är så jävla kallt ute så att man fryser ihjäl, nästan iallafall.
Gårdagen var trevlig men vi fick inte allting gjort som vi behövde göra. Men det löser sig ändå.

Idag var en mysig dag. Träffade upp Madde, Matilda och Sandra på stan. Vi åt tjockismat på Jalla och gick vidare till Storken där vi satt i flera timmar och pratade. I slutet var det bara jag Madde och Matilda så vi pratade massa gamla minnen. Jättehärligt. Det är kul att prata igenom allting gammalt för vi har varit med om så mycket tokiga saker. Så det var trevligt...

Jag kom hem för några timmar sedan, har duschar och mysat ner mig lite. Kollade på gårdagens sytycd, idag börjader det på riktigt och jag ska sitta bänkad med mamma.
Min pojkvän komemr också hit, någongång...

Vi hörs imorgon, då ska jag städa!

Ciao!!!



Haha, vi har också varit små. I 7:an om jag inte misminner mig!!!


Kommentarer
Postat av: M

Haha den där dagen minns vi allt ;)fyfan så man såg ut!

2010-01-07 @ 14:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0