21/1-2010

När jag kom hem idag satt mamma i soffan och vi fick av en slump in en av de bästa filmerna någonsin, "Den bästa sommaren". Asså den filmen är helt underbar, Kell Bergqvist är underbar, han är Sveriges bästa manliga skådespelare, ingen slår honom.
IAllafall om du inte har dett filmen, gör det. Den är bra på alla sätt och vis och innehåller allt. Det är inte många svenska filmer jag tycker om, men denna är i toppen! Love it!

Jag har städat, duktig. Men jag skulle ju plugga idag, vad hände med det? Ajaj, retorik känns inte så haj just nu. Ska försöka läsa igenom lite nu tror jag. Sedan ska jag laga mat och efter det åka hem till världens underbaraste människa, min pojkvän!

Imorgon är det 1 lektion, projketarbets möte (glöm inte att spana in vår blogg) sedan hem och göra ingenting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0