19 år :)

Halloj :)

Här sitter jag i köket, ett år äldre är man också, 19 år. Det känns så stort och gamalt, men jag känner mig inte så.

Gårdagen var supermysig. Vaknade av frukost på sängen med familj och pojkvännen. Jag fick smoothie och croassanger. Mums! Jag blev jätteglad över mina presenter, fick ju ett årskort på Nautilus, här ska det tränas som faaan! Gud va glaad  jag blev. Jag fick också en ny skolväska, behövligt, dendär boken jag har pratat om och pengar. Av min kära pojkvän fick jag en parfym som luktar underbart, jättegod är den och av hans mamma fick jag silver örhängen. Så jag är så nöjd!
Under dagen tittade vi på Markus innebandy match, jätteroligt. Kom hem och åt tårta, jordgubbstårta. Spelade fifa mot pappa och jag vann!!!
Kvällen bjöd på Fondue och en massa skratt. Hade en underbar dag.

Tack för alla grattis jag fick från alla, gulliga ni är <3

Jag om ett år, eller vad tror ni? ;)


Kommentarer
Postat av: Nadia;

Hihi jag ska också börja träna på natilus. Ska köpa månadskort när jag fått mitt studiebidrag, dvs på fredag :D

2010-01-24 @ 17:16:27
URL: http://lejlush.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Va roliigt Nadie, då kan vi träna tlsm <3

2010-01-24 @ 17:17:18
URL: http://mariaingridmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0