Jag lever, nästan

Jaha, ska man uppdatera kanske? Förlåt, men har haft mycket att göra + jag är sjuk så har inte orkat.

Helgen var iallafall mycket trevlig, hade mycket skoj,
Fredags spenderades på Ågatan 11 med en massa mysiga tjejer. Hade jättetrevligt, skrattade och hade det jättemysigt, det måste vi göra om!
Lördag firade vi Jasmin som hade 18års kalas. Kvällen var också rolig, men på kvällen kände jag mig sjuk och när vi kom hem till bebo så frös jag ihjäl, nästan...
Söndag träffade jag mamma och pappa på stan och fixade gymkort, yay! Äntligen, ska på introduktionskursen på lördag med mommy! Älskling kom hit också och vi mööööös!!!

Annars har det inte hänt mycket. Som sagt, är sjuk vilket inte är kul. Har haft feber och har så jävla ont i halsen. Hade inte så ont igår, men imorse vaknade jag vid 8 och hade skitont i min hals. Kul. Så har suttit uppe och gjort ingenting hela morgonen, skittråkigt. Men men..

Ska visa lite bilder sedan som jag ska sno från Safis blogg, hihii...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0