en ny dag!

En till dag i sjukdomens roliga värld...
Idag kunde jag sova lite längre iallafalla, vaknade nog vid halv elva eller något liknande. Som tur var hade jag mitt godis som sällskap idag. Boxern funkade också så jag har hyrt film. Jag såg på "Coco avant Chane" som handlar om Coco (Gabrielle) Chanel innan hon blev den kända modedesignern. Filmen var jättebra tycker jag och Audrey Tautou som spelade Coco vat jättebra i rollen plus att hon var en riktig skönhet, klassisk skönhet. Blev inspererad av filmen och vill ut och köpa en massa chanel-inspirerade snygga klänningar. Me like!

Just nu är det gamla avsnitt av Sex and the City, ska läsa lite istället kanske. Boken är snart utläst, den är såbra!!!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0