bläsch

Usch vad jag hatar detta. Denna tid på månaden, varför? Varför, varför har vissa tjejer det så jävla bra medan jag fått jävla skit. Asså, dessa hormoner är inte att leka med. Vad ska jag göra? Det smyger sig på en och bam så helt plötsligt kommer det och rinner över en. Utan förvarning. Wtf, vad är det för fel? Det känns som om man är dum i huvudet, fast egentligen är det väll inte så? Såhär reagerar många. Men ändå, irriterande. Hoppas verkligen på att det lugnar ner sig. För såhär orkar man inte vara under en längre tid. Iofs är jag trött också, sjuk med. Kanske påverkar lite, vad vet jag?

En sak jag vet är att jag iallafall just nu vill ha en stor godispåse, Ja, det kallas tröstäta.

En annan sak som jag också vet är att jag har världens bästa pojkvän. Utan min Adi, då skulle nog allting rasa tror jag. Jag har nog världens största tur som har honom i mitt liv. För bättre finns inte, har aldrig träffat någon som han. Ord kan inte beskriva hur amazing han är. Min 2:a hälft.

- Jag älskar dig, Volim te!

Nu hoppas jag att mitt huvu ska sluta snurra och att allting annat lugnar ner sig.

Have a good one!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0