tyst i bibblan?

Ohoj där ute!
Just nu sitter jag i skolans bibliotek, ska det inte vara tyst i ett bibliotek? Här är det minsann livat, folk skriker och skrattar. Musik är på en hög nivå. Nähä? Detta stämmer inte, varför kan det inte finnas någon gamal tant som tjurigt får ur sig ett "shh"? Inte för att jag har skolarbete eller någonting, men ändå. Skönt med lite lugn och ro eftersom det är så livat i resten av skolan. Yupp, 10000-tals elever går det ju här. Jävla linnébarn...

Sitter iallafall och väntar på min oushus. Ska ner till stan efteråt, de ska boka biljetter. Italienarna är ju här och vi ska på kryssning på fredag. En dagskryssning till Mariehamn tror jag det va, Finland iallafall. Så det blir mys, båt och sedan strosa och höra roliga finska människor prata fult.

Hade prov idag, tydligen fick bara 2 i klassen över G. Jag hoppas jag är en av dem. Ett IG skulle inte matcha mitt förra betyg jag fick. Hope for the best.

Nej, ska väll roa mig lite i det livliga biblioteket (Jag vet, tror jag stavar fel men pallar inte kolla upp stavningen).
Sedan vankas bowling också, sova med baby. Och Grey´s Anatomy börjar. Herrejösses! Fullspäckd dag.

Kolla också in vår projektblogg, www.duervaddueter.blogg.se kommer idag skriva ner lite där om point osv. Imorgon börjar det nya livet med nyttigheter.

Seya!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0