Mondaaaay

Dagen tog väll sig senare kanske, I guess so...
Hur som helst hade jag ju bara 1 lektion, religionskunskap med underbara Urban. Dunder lärare, han är nog en av de bästa lärarna jag har haft tror jag.

Efter skolan blev det stan med Johanna och Safi, gick runt och kollade. Tog en mysfika på Storken. Fick med mig hem en röd tunika idag, är lite osäker så ska prova den igen. Vill ju ha någonting snyggt på onsdag, då äre Bj för hela slanten förstår ni mina vänner. Skoj med utgång, länge sedan! Iallafall då, så ska den provas igen...

Skrev nyss lite i loggboken för projektarbetet. Ska också försöka hinna kolla igenom Viktväktar böckerna och se vad jag kan få för info där. Ska bli intressant att se hur vi ska klara detta. Bestämmde idag att vi ska käka en fet kebabtallrik dagen inna vi börjar. 1:a oktober då jävlar sätter de nyttiga livet igång. Just det, då kan ni även besöka vår projektblogg vi startat, www.duervaddueter.blogg.se där kommer jag kanske börja blogga mer just under projekttiden. Får se, ni är alla välkomma att gå in där iallafall. Kommer som sagt börja blogga där, alla 3. Så den startar nog den 1:a oktober då vi börjar med dieten. Nice, huh?

Kvällen ska jag se "Svenska hollywood fruar" hört mycket om Anna Anka, ska bli intressant att se serien nu på riktigt. Jag antar att jag kommer dö av skratt åt de stackars patetiska blonderade, botoxade fruarna. hehe...

Nejni, nu ska jag lukta vidare på min kära halsduk och sakna min pojkvän...



Va säger ni killar? Riktiga urpingar ellerhur?


Kommentarer
Postat av: Selma

Jag känner bara detsamma baby!!! du har hjälpt mig så mycket!!! Och jag vettefan VAD jag hade gjort UTAN dig baby?!!!! du betyder så mycket äslkar dig<3!!!!!!!

2009-09-22 @ 01:52:34
URL: http://selmaasliv.blogg.se/
Postat av: Selma

Jag känner bara detsamma baby!!! du har hjälpt mig så mycket!!! Och jag vettefan VAD jag hade gjort UTAN dig baby?!!!! du betyder så mycket äslkar dig<3!!!!!!!

2009-09-22 @ 01:52:39
URL: http://selmaasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0