lite update

Som ni kanske märkt har mitt bloggengagemang inte varit superstort under den gångna veckan. Det finns en del bakom det. Bl.a. att jag just inte haft någon ork att berätta massa grejer så det egentigen inte hänt så himla mycket iallafall. Spenderade mycket tid hos min kära älskling, så la mer energi på det. Sov där söndag, måndag och onsdag. Mysigt värre. Spenderade även hela helgen där tillsammans med honom.
I fredags gick vi på Inglourious Bastards, skön film faktiskt. Riktig Tarantino film, sevärd tycker jag iallafall. LÖrdagen bara degade vi och gjorde ingenting.

Jag har igen lyckats att dra på mig en förkyldning, näsan rinner, huvudet värker och min hosta är inge rolig alls. Vafan, jag vill inte vara sjuk. Jag vill inte!

Kollade på Top Model nyss, nya säsongen. minafavoriter är Allison och Fo. Riktigt egna och sköna.

Ska nu fortsätta skriva mitt arbete om ätstörningar. Stackars min medarbetare och sötnos Selma va med om en olycka igår så får se om vi kan få skjuta upp våran deadline iallafall. Krya på dig hjärtat<3


Kommentarer
Postat av: Selma

va fina vi var!<3=D

2009-10-06 @ 10:43:05
URL: http://selmaasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0