lill-lördag

Hejsan hoppsan!

Idag är en rätt skön dag faktiskt. Vaknade upp imorse bredvid världens gulligaste ansikte. Sömntutan vägrade att vakna, helt gullig.
Iallafall kom till skolan, hade projektmöte med Gunnel och det går bra. Jag tror hon gillar vår grupp. Hade också religionskunskap efter det, lärorikt.
Just nu har jag egentligen italienska, men jag och Paula sitter i biblioteken och skriver våra svenska analyser. Ska analysera 4 texter från realismen och naturalismen. Funny? Hell no!

Dagen annars ser bra ut, ska ner mot stan senare och möta upp min kära Semla! Vi ska gå runt lite, äta och mysa. Ska försöka hitta någonting snyggt jag kan ha till tunikan, stort guldhalsband ska jag hålla utkik efter. Ska köpa förköpsbiljetter till BJ också.

Sedan blir det hem till Selmis, ta lite lugnt, fixa oss och ta ngt gott att dricka. Innan det bär av till Bj ikväll. Hoppas på en dunderkväll. Det var så länge sedan jag var ute faktiskt. Det ska även komma mycket roligt folk, så jag ser fram emot kvällen väldigt mycket.

Nej, tillbvaka till "Mor Sauvage"....

                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0