Helg

Ligger i min säng, har precis ätit lite chips, Markus påse, men har knappt ätit ngt idag så va tvungen. Har också en flaska cola som jag sippar lite på då och då...
Usch, helgen är över igen. Har lyckats blivit ännu sämre med mitt halsont och dragit på mig feber och yrsel. Ingen skola imorgon, pappas order. Gillar inte alls att missa så mycket  nu i början. Men vad ska man göra? Jag kommer nog inte orka gå imorgon.

Helgen spenderades med min älskling. Fredagen var han här, jag Adi och Markus hade myskväll, hyrde film och jag lagade mat åt dem. Riktigt mys.
Lördagen spenderades i Gränby hos bejbi, vi hade det mysigt somvanligt, såg på Sverige matchen och blev superglada av Zlatans mål, som alla andra. Bosnien räddade Sverige, eller hur va det? Var vakna rätt länge men det spelar ingen roll, njuter av varje timme jag får sependera med min pojkvän.
Imorse vaknade vi, hemska söndagsmorgon. Älskling skulle upp och jobba och jag åkte hem. Kom hem och mådde skitdåligt, däckade med en gång i soffan och sov ett antal timmar. Vaknade väll lagom upp till nya säsongen av top model, såg även ensam mamma söker. Usch, vilken äcklig som är med där, 37 år, dejtar en 22 och 25 åring när hon har en son som är 17. Tänker man på sina barn då? Nej. Försökte ringa Safsi, men hennes mobil värkar inte vilja ta emot mina samtal. Så roar mig med Maid in Manhattan just nu. J-Lo är söt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0