tomatsoppa & islam

Har nyss surplat i mig lite av Keldas goda tomatsoppa, "tender tomato" riktigt gott och bra för min knaggliga mage.
Skrev klart inledningen nyss till sam uppsatsen och det blev precis 2 sidor. Yes, nu är det bara hoppas på att hitta bra artiklar på biblioteket imorgon.

Jag ska plugga religion med, Islam. Tror jag har en bra översikt ändå, men ska läsa igenom så får mamma förhöra mig senare kanske. Dans ikväll också btw, missade förra gången för va med baby. Så får se hur mycket hon gick igenom, men det ska nog gå bra. Känner att jag behöver röra lite på mig. Städning står också på schemat, hur ska allting hinnas med egentligen?

På lördag ska jag äta sushi men min älskling. De va ett bra tag sedan jag åt det och ser fram emot det. Jag tror jag kan äta hur många bitar som helst. Sushi är dessutom rätt vikväktarvänlig, 1 points / bit ungefär. Så jippie för mig!

Just de, jag träffade en gullig vovvsing igår, pitbull valpen Baby, riktig sötnos.

Plugga var det...


Bara för kosinen är så gullig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0