Tisdaag

Tisdag va? Känns som om jag är en dag före, känns som onsdag idag. Vilket i och försig är rätt bra, en dag extra lov i mitt huvud alltså.

Igår spenderades dagen först hos Safsi, vi gjorde viktväktar mat och bara chillade. Jag kom hem vid fem tiden och började laga mat igen, moussaka, skitgott! Min baby kom också och vi spenderade kvällen med filmmys i sängen. Såg "21" och "Vantage pont" filmerna va bra och det var en mysig kväll.

Älskling åkte för typ en timme sedan, men ska dit senare ikväll. Måste bara vara hemma nu för ska laga mat ¨åt familjen ikväll igen, Indonesisk kycklingpasta var det visst. De lät gott med kokosmjölk och annat mumma.

Just nu sitter jag och bara njuter av ledigheten, tänkte plugga lite, men jag har ju lov, varför slösa det på plugg? Bättre att stressa sedan isåfall...

Nej, ska se om det är någon bra film på G...


Bild på mig och Atti i Italien, Como lake


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0