Tack!

Tack !
Älskling, jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig.
Du är syret i mina lungor och om du inte fanns vid min sida, skulle jag inte kunna andas längre.
Jag älskar att du känner mig utan och innan.
Jag älskar att du kan läsa av varenda min i mitt ansikte.
Så mycket jag älskar dig, det går inte att förklara.
Har aldrig kännt mig så trygg med någon, som jag gör med dig.
Har aldrig kunnat botta mig själv så mycket för någon annan.
Om jag inte får ha dig i mitt liv, då går jag under. För ett liv utan dig älskling, det är inget liv alls.
Jag hatar att vara ifrån dig, hatar att inte få somna bredvid dig varje natt, att inte få vakna upp bredvid världens vackraste ansikte varge morgon.
Du är min andra halva.
Du och jag är en.
Tack för att du gör mig till världens lyckligaste människa!




Kommentarer
Postat av: Nadia;

SÖÖÖÖTA!!! <3

2009-10-05 @ 23:59:08
URL: http://lejlush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0