Plugga är ej skojsigt

Usch va jobbigt detta är. Det va kanske lite mer jobbigt att skriva en inledning än vad jag trodde. Iallafall har jag skrivit ca en sida så jag har nog inte så mycket kvar att skriva. Intressant, men det där är en himla gröt alltså vill jag lova. Inte konstigt att de är svårt att förstå, men som sagt mycket intressant. Verkligen!...

Har skrivit om jugoslaviens historia från typ 1918 fram till 1945 just nu. Jag ska väll stanna till runt 90 tror jag. Det blir nog bra de. Sedan bara skriva lite förklaring till min frågeställning sedan äre klart. Har ju lite på datorn i skolan också.

Nej, jag vill hinna klart nu innan sju iallafall. Puh, jobbigt läge...



Nu ni, i brist på bilder. En bild från Como, svanar är dumma.
Jag är skittrött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0