Höstlovet har börjat :)

Nu var det en stund sedan jag bloggade, men har haft en hel del för mig de senaste dagarna, skola med prov, mys med baby och mys med Safsi & Johanna.

Igår åkte jag till gsunda, jag, Johanna & Safi gjorde en massa skoj. Vi förgade Johannas hår och det blev jättefint. Jag behöver också färga mitt hår. Det ser verkligen hemskt ut, men jag pallar inte frisör, så jävla dyrt alltså. Det är inte klokt över huvudtaget. Iallafall, vi fuskade sönder våran diet igår med kebab & godis. Jag tror det beror på vädret, tror inte ni det? Iallafall, det är jävla äckligt...

Idag ska jag hem och göra mat. Renoverar i vardagsrummet så pappa behöver hjälp med maten. Så det blir jag & bror som är kockar i vecka. Yes, tur att jag gillar att laga mat då.

Nej, ska man vara lite social med damerna kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0