Hos Safsii.

Hejsan allesammans!
Just nu sitter jag hemma hos Safsi. Jossra plattar hennes hår & jag laddar ner lite music. Ikväll ska vi fira min lilla gosing. Idag var jag, Atti & Jasmin och köpte present till henne, måtte hon bli glad.

Igår var jag på halloween fest, den va inte så skojig. Fast Adi vart skitsnygg, jag sminkade han till Jack Sparrow / Punkrocker á 80´s. Jag själv var typ 60-tals brud / Adi´s groupie. Jag hade lockar, röda läppar och min svarta klönning med prickar jag sytt själv.
Festen var rätt lam för mig & pojken så vi gick och åt på Max och gick hem, mös. Hade också mysig pratstund som jag älskar.

Nej, nu ska jag vara lite social.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0