Härliga pluggmåndag

Ojdå, detta blir mitt 700:e inlägg. Inte dåligt...

Just nu har jag ända sedan hemkomsten suttit och pluggat religion, Islam har vi på. Tror jag har lite pejl på läget med alla  haditer, suror och allt vad det nu är. Måste plugga mer, med tanke på förra provets suprise med IG och konstiga frågor lär man väll försöka plugga på ett annorlunda sätt nu kanske. Ja, vi får se hur det går. Ska iallafall fortsätta plugga fram till maten. Efteråt ska jag leta lite artikar till min samhällskunskaps uppsats. Jag ska skriva om kriget i bosnien. Mhm, det kommer bli intressant kan jag lova...

Igår var jag också duktig. Psykologiläxa och läste hava min bok. Svenska analys på en bok under realismen och naturalismen. Tur hade jag att min bok var egentligen två bäcker i en. Så jag behövde bara läsa en. Bra, skönt att ha det gjort.

Jag saknar min klippa bara, min älsklings pojke! Verkligen, jättemycket.
Jag älskar dig Adi, av hela mitt hjärta. Önskar bara vi kunde vara med varandra jämt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0