fall

Från tisdagen till idag har jag mest varit med min älskling. Tisdag kväll blev det mys med film "Miss March" en komedi som var helt okej. Mys.
Onsdagen spenderades lite på stan med gulliga flickor, lunchade och letade halloween utstyrsel. Gick väll rätt bra tror jag. Vid 6 åkte jag iväg till min pojke igen, även en massa mys igen. Vi tittade på en skitbra skräckfilm, "The hauntings in Conecticut" som va dunderbra, rekomenderas!! Vi såg även "Transformers" och den va faktiskt bra, bumblebee va hur gullig som helst.

Får se vad jag gör av kvällen ikväll, ska fixa en klänning iallafall och så ska jag duscha. Det är planerna hitills iallafall.


Kommentarer
Postat av: Nadia;

Heeii din lilliiii gooosiiii, hihi <3

2009-10-30 @ 02:01:36
URL: http://lejlush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0