åh

Jävla skit egentligen. Asså, har grovt mycket plugg innan lovet.
Idiot religionsprov, helvetes samhällskunskap som är retard för jävla Danny-wannabee har ingen hjärna och vet inte hurman är en bra lärare. Sedan också jävla socialkunksap kan också ta sig. Talet i Svenska B nationella, har ingen aning om vad jag ska prata om, relationer är temat. Usch, ingen kreativitet.

Därför ska jag sitta här med mina smörgåsrån och cola light och vara bitter. Jag vet inte hur mycket av detta som är min pms som talar? En del kanske, man kan bli rätt tjurig. Men iallafall, just nu i detta läget får jag vara sur & bitter. Man får vara det ibland, det tycker jag iallafall.

Jag vill ha en stor Marabou Digistive just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0