vaccinera mig...

 

Okej, vaknade av världens bästa nyhet, not...
En förälder på mammas jobb hade varit gullig och tagit en kölapp till oss för svinvaccin. Så idag någonstans mellan kvart över ett och kvart över två kommer jag ta detta hemska vaccin. Fyfan, hatar ju nålar och allt som har med det att göra. Jag lovar, jag kommer säkert att svimma eller någonting, typiskt mig som gör det bara för ett stick i fingret. Men vad ska man göra? Är man en fegis, så är man.

Ska snart göra mig iordning och dra till skolan, hinner med 1:a lektionen, missar den 2:a och kommer tillbaka till den tredje förhoppningsvis. Missar religionen vilket inte är så bra, men PAULA hoppas jag antecknar så kan jag sno hennes bara, tihii.

Nej, så nu kommer jag gå och vara nervös hela dagen för det.

Idag känner jag mig trött, undrar om jag ska skita i att sminka mig idag...


Iallafall, wish me luck idag!



Grisjävel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0