Tråkigt, tack Nadia!

Snodd av Nadia, tack hjärtat!

10 favoriter
:

Färg: Svart.
Mat: Äter nästan allt, potatismos är dunder iallafall.
Låt: Iris
Film: Pretty Woman, Dirty dancing
Bok: "Låt den rätta komma in"

Sport: Dans, styrka.
Årstid: Sommar & sol!
Veckodag: Fredag, lördag<3
Glassmak: Jordgubb (:
Tid på dygnet: Mys på kvällen...

9 för tillfället:
Humör: Trött & ont
Smak: Tranbärsjuice, snart kaffe&kanelbulle
Kläder: Mjukis & t-shirt.
Bakgrund: Morris, the beast.
Nagellack: Röd
Tid: 15.13
Omgivning: kaffemaskingen låter, pappa kom nyss hem.
Irritationsobjekt: Hicka...
Tankar: Ska jag gå på dansen?

8 första:

Bästa vän: Hmm, Sara hos dagmamman tror jag.
Screen name: huh..?
Husdjur: Min djävulskatt!
Piercing: Naveln...
Förälskelse: Hmm, på dagis :)
Musik: Klas Klättermus <3
Bil: Ingen, :(
Kyss: I 6:an..

7 senaste:

Cigarett: 
Mat: Avokadosallad...

Biltur: Säkert med pappa haha.
Kyss: Min älsklings pojke <3
Spelad låt: Mando Diao - Gloria
TV-program: How I met your mother..

6 har du någonsin:

Dejtat någon av dina bästa vänner: Nää?.
Brutit mot lagen: Tyvärr...
Blivit arresterad: Nej, de har jag inte.
Badat naken: Aa...
Varit med på TV: Nääe...
Kysst någon du inte känner: ....

5 nej tack:

Kläder: über u-ringat.
Mat: Korvstroganoff
Musik: Typ skrikig rock u know.
Dryck: Dr. Pepper. 
Personlighetsdrag: Tror för mycket om sig själv.

4 saker:

Du gjorde igår kväll: Pluggade, lagade mat, tittade Grey´s & mys med bebis.
Du kan höra just nu: Kaffemaskin, prat i vardagsrum, min hicka & relaxmusic.
Du inte kan leva utan: Adi, min Adi, familjen, vänner & godsaker.
Du gör när du har tråkigt: Tittar på tv, dator, ringer någon, går på promenad.

3 personer:

Du kan berätta allt för: Adi, Mamma & A.
Du tycker om: Mer än 3 iallafall <3
Du inte gillar: jaa..

2 val:

Kaffe eller te: Te..
Vår eller höst: Vår.

1 önskan:

Ge mig sommar, sol, bad i varmt land med älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0