tirsdag

Nähä, men tråkmånsar då som inte kommentera i mitt förra inlägg. Jag har faktiskt beslutsångest...

Idag var jag hemma, kändes onödigt med bara en lektion i skolan, låg och mös med baby imorse så han kom försent, förlåt älskling. Men det var mysigt.
Sitter nu och tittar på Armageddon, länge sedan. Jag älskar Peter Stormare i denna film, skön som fan.
Har också ätit lite, makaroner och tonfisk, mums!

Senare, vid fyra ska jag in mot stan och klippa, färga utväxt. Ska blir skönt att känna sig fräsch igen i håret. Efter det blir det att jag åker hem till älskling.

Imorgon väntar nationella prov i Svenska B, skriv uppgiften. Hoppas det går bra. Ska även träffa Madde efteråt och fika lite, mysigt tycker jag.

Nej, ska förtsätta att göra ingenting nu, Ciao.


I wanna go back,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0