ny vecka

Safsis kalas var mycket trevligt. Satt mestadels vid köksbordet där alla chips och godsaker var. Men hade också trevligt sällskap, trevligt var det iallafall. Så tack gumman för en trevlig kväll!

Igår tog jag det bara lugnt och min älskling kom. Vi tittade på "Transformers 2", som också var bra. Haha, tänk att jag har fastnat för en sådan film? Men den är faktiskt skön.

Idag hade jag bara 1 lektion, så bestämmde mig för att ta ledigt idag. Ska jobba på min religions uppsats, etik & moral. Klantiga jag har lyckats slänga mina anteckingar på något konstigt vis, så det blir att anförtro sig åt boken antar jag.
Senare idag ska jag åka iväg till Adi, mys hos honom. Imorgon är jag också ledih, utvecklingssamtal, men min mentor är i Irland så har nästa vecka = ledig dag imorgon = mer plugg.


Lite bilder från Safsis kalas, tagna av Safsi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0