mysdagar

Hemma igen efter två mysiga dagar hos min älskling. I måndags kom jag dit, vi tittade på film "The proposal" och den va faktiskt bra. Jag älskar Sandra Bullock (stavning?). Iallafall en helmysig dag och kväll.
Tisdagen vaknade vi kanske 14.30, en jävla sovmorgon med andra ord. Det var riktigt skönt att sova ut vill jag lova. Dagen annars bara spenderades mest i sängen och massa mys. Vi åt kebabrulle till middag och tjockade oss somvanligt. Tittade fotboll. Fina pratstunder, älskar våra pratstunder, finns ingenting bättre. Jag blir bara mer och mer kär för varje dag som går. Älskar min Adi mest.

Idag pallade jag inte skolan, kom hem för ca en timme sedan och ska försöka skriva klart min religionsuppgift. Men den var ju inte så svår som jag trodde, babbla och jag gör det bäst. Samtidigt lyssnar jag på Mando Diaos låt, Gloria som jag har fastnat på. Också The Killers med deras All the things I´ve done.

Tillbaka till sinneslagsetik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0