Melodifestivalen

Jag förstår inte varför det är sådan uppståndelse vid valet av programledare till melodifestivalen 2010. Det verkar nästa som att alla tycker SVT har valt fel, men jag tycker tvärtom.
För de som inte är så insatta i melodifestivalen som jag är, eller ni som inte har hört kan jag berätta att 2010års programledare är, Måns Zelmerlöw, Christine Meltzer och Dolph Lundgren.

Jag tror att alla dessa tre kommer göra jättebra ifrån sig i programmet och förstår inte varför alla andra klagar så himla mycket, tråkigt.
Jag menar Dolph? Det tycker jag är skitcoolt att han ska göra melodifestivalen, kommer bli häftigt. Dessutom är Måns charmig och har utstråling och Christine är rolig och har erfarenhet. Så tror de tre kommer komplettera varandra jättebra. De kommer ju vara mycket bättre än förra årets programledare, mitt hatobjekt, Petra Mede.

Så blä på alla de som klagar, de kommer få se...






Kommentarer
Postat av: Nadia;

ÅÅÅÅHHH MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNS JAG ÄR SÅ KÄÄÄÄR I HONOM SÅ DE INTE ÄR SANT! JÄVLA MARIE SOM TAGIT HONOM IFRÅN MIG HAHA :(

2009-11-13 @ 18:33:52
URL: http://lejlush.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Aaaw älskling då :( Vi får förstöra för dem då, för din skull ;)

2009-11-13 @ 18:37:44
URL: http://mariaingridmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0