Marykay klass

Jag hatar nu denna dator för hade skrivit ett inlägg men det försvann helt plötslgt, jävla skitgrej säger jag bara...

Iallafall kom hem kvart i tio efter ca 3 timmars hudvårdsklass + fika hos en Karin och två till äldre damer. Hudvårdsklassen var rolig och lärorik, satt lyssnade och antecknade så är nog fit for fght att ha egen klass nu, sp folket, boka in er med era mammor och vänner så har vi myskväll med härlig hudvård. (I hudvård ingår även foundation, puder. Mascara ibland om man har tid) Det kommer bli roligt. Jag får allting på torsdag så snälla, boka in er. De vore kul att få ha lite klasser.

Imorgon ska jag med på någon form av utbildning/möte men i studion och massa andra konsulter. Ewas värvade som hon är mentor åt. Visste ni att hon varit bästa säljare i Sverige? Coolt, huh? JAg ska jobba mig upp till en diamantring värd en massa pengar. Haha.

Iallafall, tveka inte och om vill ha mer info, hör av er till mig. Don´t be shy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0