Mary-Kay, någon?

Okej folkens!

Idag var jag och mamma hos Ewa, våran Mary-Kay konsut. Hon hade öppet hus i sin nya studio och vi fick prova nya och gamla produkter. Älskar deras sortiment och det är hur bra som helst, nackdelen är att det är lite dyrt, mend et är värt pengarna eftersom prudukterna är så dryga och räcker längre. Men, here is the thing.

Ewa vill att jag ska bli konsult för Mary-Kay och börja sälja på egen hand. Då, mina kära läsare har jag frågan till er, skulle någon av er vara intresserad att få typ hudvårdskonsultation och ha tjejkvällar där ni får prova smink, rengöring, handvård, fotvård, grejer för läppar och spa-kit? För om jag ska börja känner jag att jag vill ha intresse. Det behöver inte bara vara ni, utan ta med er mammor och mammors kompisar. För produkterna är verkligen för alla, i alla åldrar. Sedan som jag skrev att produkterna är lite dyra, när ni väll prövar så kommer ni tycka att det är värt varje öre. Men, om det finns intresse om jag nu skulle börja att få gå på sådana konsultationer och köpa grejer av mig, skriv gärna för måste bestämma mig till nästa vecka.

Tack!


Kommentarer
Postat av: Nadia;

låter kul , men hur dyra då? Mohaha ^^

2009-11-17 @ 19:25:26
URL: http://lejlush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0