Mary Kay konsult!

Okej folket, nu har jag precis skrivit kontrakt med min mentor, Ewa och jag är härmed en fristående hudvårdskonsult för Mary Kay.
Jajjamensan, har lagt iväg en order för 6500:- Med produkter som jag kan dema med för er. Självklart lite smått till mig själv också.
Så nu har jag en massa hudvårdsprodukter, foundations, rengöring, masker, lite läppglans och några skuggor. Har även ett borstpaket. Så, om ni är intresserade av detta, hör av er till mig så kan vi boka in klasser. Helst vill jag ha klasser i max 4 pers och minst 2 pers. Det är ingen köptvång och man lär sig om hudvård och massa annat skoj, en skön tjejkväll bara helt enkelt. Så hör av er bara.
För mer info, se här Mary-Kay.

HAr även öppnat en ny kategori nu för Mary-Kay skrivande där jag kan uppdatera om erbjudanen och annat. Så klicka där i framtiden isåfall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0