löördag

Godmorgon, eller god eftermiddag?
Jag tycker det är rätt sjukt, klockan är tre och det är typ kolsvart ute.. JAg hatar detta vädret. Vet ni, i stockholm har det bara varit 2 timmar sol, totalt den senaste månaden. Eftersom Uppsala är rätt nära kan jag tänka mig att statistiken är ungefär detsamma. Jag saknar solen.
Jag tycker att snön kan komma isåfall och att det är kallt med sol, hellre det än att det ska vara mörkt och regningt, jag hatar det vädret. På riktigt, jävla skit alltså.

Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, ska vila mig lite för veckan och sådär. Kommer sakna min älskling som ska ut på roligheter ikväll, ta de lugnt!

Igår beställde jag äntligen tid för klippning, på tisdag blir det. Så då kommer mitt hår se normalt ut iallafall. Skönt.
Nej, de börjar en dokumentär på 4:an om tio minuter om en 8:årig flicka som har anorexia, det ska jag kolla på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0