jävla urinvägsinfektion

Är inne på min femte liter med vätska och det har inte blivit bättre än. Känner mig rätt vimmelkantig då jag inte ätit nästan någonting. Pappa ska göra rostad macka med banan. Det är gott.

Imorgon blir det alltså samariterhemmet för att förhoppningsvis på antibiotika mot denna jävla smärta. Fyfan vad jag hatar urinvägsinfektion, det gör så jävla ont och jag vet inte vad jag ska göra. Har någon något tips? Snälla hjälp mig detta är ej kul.

Ikväll ska jag sova själv, första gången på mer än två veckor. Vet inte hur det ska gå. Komemr kännas åthelvete. Kommer nog inte sova så bra inatt. Jag vill ha min baby.

Nu är det halv åtta hos mig...


Kommentarer
Postat av: Midia :)

Ååååh, stackars stackars dig!

Åkte själv på en urinvägsinfektion för typ två veckor sen och jag vill ALDRIG mer vara med om det igen.

Jag lät typ bli att dricka för att inte bli kissnödig.



Vill du ha tips så ska du dricka surt!

Alltså, ingen läsk så länge du är sjuk.

Drick mycket vatten och pressa citron i vattnet.

Gärna runt 5 liter per dag.

För bakterierna trivs inte där det är surt och de gillar inte att åka rutchbana heller så då får de en jävla tur där!



Alltså, citronvatten, vatten och många toabesök.

Där är mitt tips utöver antiobiotika.

2009-11-07 @ 17:56:39
URL: http://midias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0