Jävla spruta :(

Hemma nu efter den där jävla sprutan. Gick det bra då? Nej, somvanligt. Skrev jag inte att jag skulle svimma? Jo, men det var ju precis det jag gjorde. Iallafall världens gulligaste familj från mammas jobb hade ju fixat plats åt oss, sjukt gullig dotter, Rubina hette hon en riktig ögonsten. Iallafall så var det i Gränby, mamma fick följa med mig in i mitt bås "Nu sticker det lite och så spänner det, .... ..... nu är det klart", jag tror jag slutade andas när jag kom in i rummet och såg massa sprutor ligga på bordet, fyfan. Mamma tog efter mig och vi gick ut. Japp, jag känner att jag är yr, kallsvettig och prickar börja komma. Som tur avd såg jag en säng och hann och lägga mig precis innan jag svimmade.
KUL? Mitt i Gränby, typ ligger där på en säng och är helt avdankad. Jag visste att jag skulle svimma, i knew it. Så typisk mig. Så nu efter åt har jag varit skakis och känner mig rätt dålig. Så måste vara hemma hela helgen enligt sjukvårdpersonalen.

Så ska fortsätta glo på tv.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0