I skolan..

Sitter i skolan just nu och filar lite på mitt tal jag ska ha imorgon, svenska nationella. Jag har valt att skriva om syskonrelationer. Hur ens liv kan formas beroende på vart i syskonskalan man befinner sig.

Helgen var iallafall jättemysig. Lördagen var helskön och väldigt lyckad.
Söndagen var jag hos älskling, vi tittade på "Harry Potter & Halvblodsprinsen" och "Ghost of girlfriends" tror jag den hette. Båda filmerna var mycket bra. Vi åt också på Max. Väldiigt mysig kväll.
Jag fick inte så mycket sömn inatt faktiskt, kunde inte sova bra. Vaknade hela tiden och tänkte "jag måste sova". Det brukar inte bli mycket bättre av det. Så klockan är tio i tio och jag börjar 12.25. Vad gör jag dåå här kan man undra... PLUGG. Jepp, de är bara att deal with it.

Så tillbaka till Svenska tal och sedan psykologiplugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0