Helgen

Nämen hej!
De va ett tag sedan, har inte haft så stor blogglust de senaste dagarna, har dessutom varit rätt stressad.
Provet, i hinduism, nej det gick ju inte så bra alltså. Men jag hoppas det är tillräkligt till ett G iallafall. I hope so. Det gick inte alls bra. Därför var jag rätt deppad alltså...

Just det, alla mina Mary-Kay grejer kom i Onsdags, skitkul så har äntligen massa saker. Så ska försöka boka in massa klasser nu, snälaa säg till, det är helt gratis ju.

Helgen då..
I fredags blev det en skön hemmakväll med älskling, idol, Matrix och mys.
Lördagen spenderades först med mamma på stan, vi köpte massa skojigt. Kavaj & kjol till jobbet, nya skor. Nya toppar & tröjor, jättekul faktiskt. Köpte också ny BH, 449:- mm, så blir det ibland om man har det som jag.
Tack mamma för en dunderdag och tack för allt. I love you!

Blev ju också bjuden på Madelenes 18års middag så jag åkte dit ca halv sex, hade jättetrevligt! Kul att träffa alla gamla godingar och det kändes jättebra, tack så mycket för en härlig kväll Maddo! Vi får bestämma in en dag vi har Mary-Kay klass.

Idag har jag storstädat rummet på rikigt, putsa fönster, torka lister ochmassa annat för fint inför advent. Det tog ca 4 timmar, men jag städade ena garderoben och en låda i byrån. But still.

Snart ska jag se reprisen av Greys och efter det fika lite, senare ska jag hem till Adi och sova hos honom..

Ha re´ bra!


Kommentarer
Postat av: M

Tack själv Maddo,jättekul! vi får bestämma in någon dag de andra tjejerna verkade också intreserade ju :)

2009-11-29 @ 17:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0