hej igen

Tjoho där ute.
Har varit rätt upptagen dessa dagar med tal & massa bedrövligt psykologiplugg. Men nu är plugget klart och det får gå som det går imorgon, betygsavgörande. Prov på hela kursen fyfan. Men ja, det får gå som det går.

Imorgon väntar vaccination mot swinflue och jag är faktiskt rädd. Hatar hatar hatar verkligen sprutor och hoppas att pappa håller mig i handen, hoppas verkligen det. Fyfan. Ska också vara med baby på kvällen, mysigt.

Nu väntar bonde söker fru, sedan Grey´s och efter det nys säsong av SYTYCD. JIPPIE.

Ska sedan föröka komma tidigt i säng.

Jag älskar Adi Abdulahovic mest av allt i hela världen. Han är världens bästa pojkvän. Min min, bara min älskling.



best movie ever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0