en riktig blädag

Usch, idag känns det som en depp-dag faktiskt. Jag menar, kolla vädret ute? Grått, grått och mer grått. Sedan är det snöar det också. Snön känns faktiskt inte alls så himla mysig som den brukar göra. Kanske beror på omgivningen runtomkring? Det ser iallafall inte speciellt mysigt ut heller, när man tittar ut genom fönstret.

Jag gick inte till skolan idag heller, lika bra det. Jag tror jag håller på att få urinvägsinfektion, igen. Fan. Det blir att dricka mycket tranbärsjuice idag. Tur att vi har lite hemma iallafall. Vill absolut inte ha det.
Idag ska jag skriva klart min religionsuppsats. Jag lyckades skriva mitt speech igår, det blev om Patrick Swayze, härligt!

Ikväll, har jag dans. Men jag känner verkligen inte för att gå. Känner egentligen inte för någonting. Tur att helgen kommer imorgon. Jag längtar till lördag, för då ska jag och min älskade pojkvän fira ett halvår tillsammans. Den riktiga dagen är på söndag, men vi firar i förväg. Ett halvår folket, min älskade bebo, Volim te!

Nu ska jag fortsätta med skön relax music och städa lite i köket,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0