dumma

Ont i armen, trött, ont i huvudet & halsont.
Denna jäkla spruta alltså, usch.
Min arm, det känns nästan som den är kapad eller någonting, alltså igår kunde jag knappt röra den, vilket också resulterade i att sova inatt inte var så lätt.

Iallafall idag känns det väll pyttelite bättra, men inte bra på långa vägar. Jag hoppas bara att jag inte blir sjuk av vaccinet. I och med halsont och huvudvärk finns det en liten oros känsla i magen. Meen får hoppas på det bästa iallafall.

Dessutom saknar jag min pojke en massa... Min pris, vill att han ska vara här och pussa bort det onda från armen och huvudet. Älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Nadia;

Naw älskling, hoppas det blir bättre snart! <3

2009-11-22 @ 16:20:52
URL: http://lejlush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0