äntligen helg

Äntligen helg, skönt!
Igår spenderades dagen hos min älskling. Vi tittade på en film "Zoombieland". Den va skön, väldigt rolig faktiskt. Iallafall de va en skön dag, som alltid när jag är med Adipadi.

Idag var det ingen skola, ledig och det va riktigt skönt. Istället har jag städat mitt rum ordentligt, dammat i alla hörn, dammsugat och svabbat. Mm, ska byta lakan också, tvätta de gamla och sådär. Riktigt housewife idag känns det som, haha.

Senare ska jag duscha och tänkte ta tag i naglarna lite också. Jag ska äntligen beställa tid för att fixa mitt hår, mamma kallar min utväxt för "autobaun" så det är väll dags kanske?
Ikväll kommer älskling hit, vi ska titta på Idol och säkert någon film, det kommer bli mysigt.

Just de, psykologiprovet igår gick faktiskt rätt bra. Tror inte de blir högsta betyg men hoppas på ett VG iallafall. Jag är nöjd med det i slutbetyg.

Ska gå till tumlaren nu och ringa frisör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0